Baldintzak

1. Baldintzen aplikazioa

1.1 Eremua eta loteslea efektua

  • Baldintza hauek Hodeitek-ek bezeroei eskaintzen dizkien zerbitzu digitalen eta lotutako ondasunen erosketa guztiak arautzen dituzte.
  • Hodeitek-en zerbitzuak edo ondasunak erosiz gero, bezeroak Baldintza eta Baldintza hauek, baita hemen aipatzen diren edo Hodeitek-en webgunean eskuragarri dauden beste edozein politika edo hitzarmenekin ere, onartzen du.

1.2 Hautagarritasuna

  • Hodeitek-ek eskaintzen dituen zerbitzuak eta ondasunak legez kontratu lotesleak egiteko gai diren pertsona fisikoek eta entitateek eros ditzakete.
  • Hodeitek-en erosketa egiteko, bezeroek gutxienez 18 urte edo adin nagusikoak izan behar dituzte beren jurisdikzioan, zeina handiagoa dena.

1.3 Zerbitzuen eta ondasunen izaera

  • Hodeitek irtenbide digital ugaritan espezializatuta dago, besteak beste, web garapena, DevOps, marketin digitala, marka eta merkataritza elektronikoko soluzioak barne.
  • Zerbitzu horiei lotutako ondasunak softwarea, tresna digitalak, dokumentazioa eta bestelako material digitalak izan ditzake.

1.4 Baldintzak aldatzea

  • Hodeitek-ek Baldintza eta Baldintza hauek edozein unetan aldatzeko edo eguneratzeko eskubidea du. Aldaketa horiek berehala izango dira indarrean Hodeitek webgunean argitaratzen direnean.
  • Hodeitek-en zerbitzuak etengabe erabiltzeak edo ondasunak erosteak aldaketa horien ondoren, Baldintza eta Baldintza berriak onartzea dakar.

1.5 Komunikazioa eta oharrak

  • Zerbitzu edo ondasunen erosketari buruzko komunikazio guztiak, jakinarazpenak edo jakinarazpenak barne, elektronikoki egingo dira, posta elektroniko bidez edo Hodeitek webgunean argitaratutakoen bidez.
  • Bezeroa da bere harremanetarako informazioa eguneratuta dagoela ziurtatzeaz eta bere posta elektronikoa eta Hodeitek webgunea oharrak ikusteko aldizka egiaztatzeaz arduratzen da.

1.6 Legeak betetzea

  • Bezeroak Hodeitek-en zerbitzuak eta ondasunak tokiko, estatuko, nazioko eta nazioarteko lege, arau eta jarraibide aplikagarri guztiak betez erabiltzea onartzen du.
  • Hodeitek-en zerbitzuak ez dira lege horiek urratuko lituzkeen modu batean erabiltzeko pentsatuta, pribatutasunari, jabetza intelektualari, esportazioen kontrolari, kontsumitzaileen babesari eta lehiari lotutako arauak barne, baina ez mugatu gabe.

1.7 Jurisdikzio-baldintza espezifikoak

  • Zenbait jurisdikzio zerbitzu eta ondasun digitalak erosteko eta erabiltzeko arau eta arau zehatzak izan ditzakete. Bezeroaren ardura da arau horiek ezagutu eta betetzea.
  • Hodeitek-ek Baldintza eta Baldintza edo politika osagarriak eman ditzake jurisdikzio ezberdinetako legezko eskakizun espezifikoak betetzeko, Baldintza eta Baldintza hauen parte izango direnak.

2. Zerbitzuen Deskribapena

2.1 Irtenbide Digital Integralak

  • Hodeitek-ek zerbitzu digital ugari eskaintzen ditu panorama digitaleko enpresen bilakaera-beharrei erantzuteko egokitutakoak. Zerbitzu hauek esperientzia digitalaren espektro zabala hartzen dute barne, besteak beste:
    • Web garapena: Webgune responsive eta erabilerrazak diseinatzea eta garatzea, merkataritza elektronikoko plataformak barne, bezeroaren zehaztapenetara egokituta. Honek front-end eta back-end garapena, UX/UI diseinua eta webguneen mantentze-lanak eta eguneraketak barne hartzen ditu.
    • DevOps Zerbitzuak: DevOps metodologiak ezartzea lankidetza, eraginkortasuna eta inplementazio azkarragoa hobetzeko. Honek etengabeko integrazioa, etengabeko hedapena, automatizazioa eta hodeiko zerbitzuen integrazioa barne hartzen ditu.
    • Marketing digitala: SEO (Bilatzaileen Optimizazioa), SEM (Bilatzaileen Marketing), sare sozialetako marketina, posta elektronikoko marketina, edukien sorkuntza eta analitika barne hartzen dituen marketin digitala.
    • Marka: Branding estrategia bereziak garatzea, logotipoaren diseinua, identitate korporatiboaren garapena eta markaren posizionamendua barne, bezeroaren merkatuan presentzia ezartzeko eta indartzeko.
    • Merkataritza Elektronikoaren Soluzioak: lineako dendak eraikitzea eta optimizatzea, ordainketa-pasabidearen integrazioa, erosketa-gurdiaren garapena eta inbentarioa kudeatzeko, produktuen zerrendak eta bezeroarentzako zerbitzua hobetzeko irtenbideak eskaintzea.
    • Zibersegurtasun Zerbitzuak: Hodeitek-en zorroaren osagarri berria, bezeroen aktibo digitalak eta azpiegiturak babestera bideratua. Zerbitzu honek barne hartzen ditu:
      • Arriskuen Ebaluazioa eta Kudeaketa: Bezeroaren ekosistema digitala ebaluatzea ahultasunak eta balizko mehatxuak identifikatzeko, eta ondoren, arrisku horiek arintzeko estrategiak garatzea.
      • Sarearen segurtasuna: sareak baimenik gabeko sarbideetatik, erasoetatik eta urratzeetatik babesteko segurtasun-neurri sendoak ezartzea. Horrek suebakiak, intrusioak detektatzeko sistemak eta sareko arkitektura segurua barne hartzen ditu.
      • Datuen babesa: bezeroen datuen konfidentzialtasuna, osotasuna eta erabilgarritasuna bermatzea enkriptazio aurreratuaren, datuen biltegiratze irtenbide seguruen eta ohiko babeskopien bidez.
      • Betetzea eta Araugintzako Orientabideak: bezeroei nabigatzen eta dagozkion zibersegurtasuneko lege eta araudiak betetzen laguntzea, hala nola GDPR datuak babesteko.
      • Gorabeheren erantzuna eta berreskurapena: gertakarien erantzun-planak garatzea eta ezartzea, segurtasun-hausteetatik edo ziber-erasoetatik azkar konpontzeko eta berreskuratzeko.
      • Langileen prestakuntza eta sentsibilizazioa: bezeroen langileentzako tailerrak eta prestakuntza saioak egitea, zibersegurtasuneko jardunbide egokien, phishing iruzurrei eta internet seguruaren erabilerari buruz sentsibilizatzeko.
      • Etengabeko jarraipena eta eguneraketak: bezeroaren ingurune digitalaren etengabeko zaintza eskaintzea mehatxuei denbora errealean detektatzeko eta haiei erantzuteko, eta ziber-mehatxuei aurre egiteko segurtasun-protokoloen aldizkako eguneratzeekin batera.

2.2 Pertsonalizazioa eta Neurrira

  • Zerbitzu guztiak oso pertsonalizagarriak dira bezero bakoitzaren behar eta helburu zehatzei erantzuteko. Hodeitek-ek bezeroekin lankidetza estuan lan egiten du haien eskakizun bereziak ulertzeko eta horren arabera zerbitzuak egokitzeko.

2.3 Deskribapen ilustratiboak

  • Hodeitek webgunean, liburuxketan edo bestelako marketin-materialen bidez eskaintzen diren zerbitzuen deskribapenak helburu ilustratiboak dira. Zerbitzuen gaitasunen eta balizko esparruaren ikuspegi orokorra eskaintzen dute.
  • Prestatutako zerbitzu errealak alda daitezke proiektuaren eskakizun espezifikoen, bezeroen hobespenen eta aurrerapen teknologikoen arabera.

2.4 Zerbitzuaren bilakaera

  • Zerbitzu eta teknologia digitalak etengabeko bilakaeraren menpe daude. Hodeitek-ek esparru digitaleko azken garapenen berri izateko konpromisoa hartzen du eta horren arabera bere zerbitzu-eskaintzak eguneratu edo hobetu ditzake.
  • Bezeroei beren etengabeko edo etorkizuneko proiektuetan eragina izan dezaketen zerbitzuen aldaketa edo hobekuntza esanguratsuen berri emango zaie.

2.5 Lankidetza eta Iritzia

  • Hodeitek-ek bezeroen ekarpena baloratzen du eta lankidetza aktiboa bultzatzen du zerbitzua emateko prozesu osoan zehar. Bezeroen iritzia zerbitzuen pertsonalizazioan eta hobekuntzan funtsezkoa da.

2.6 Zerbitzuaren mugak

  • Hodeitek bezeroen itxaropen guztiak betetzen saiatzen den arren, zerbitzu-eskaera jakin batzuk bere espezializazio edo gaitasunen esparrutik kanpo egon daitezke. Kasu horietan, Hodeitek-ek mugak gardentasunez jakinaraziko ditu eta irtenbide alternatiboetarako edo hirugarrenen zerbitzu-hornitzaileentzako gomendioak eman ditzake.

2.7 Jabetza intelektuala

  • Hodeitek-ek jabetza intelektualaren eskubideak errespetatzen ditu eta eskaintzen diren zerbitzu guztiak aplikagarriak diren IP legeak eta arauak betetzen dituztela ziurtatzen du. Bezeroak arduratzen dira zerbitzuaren entregan erabiltzeko eskaintzen dituzten eduki edo materialek hirugarrenen jabetza intelektualaren eskubideak urratzen ez dituztela ziurtatzeaz.

3. Bezeroaren Erantzukizunak

3.1 Lankidetza

  • Bezeroek Hodeitek-ekin aktiboki lankidetzan jardun behar dute zerbitzuaren konpromisoak irauten duen bitartean. Lankidetza hori ezinbestekoa da zerbitzuak eraginkor eta eraginkorra emateko.
  • Bezeroek berehala erantzun beharko liekete iritzi, onespen eta erabakien eskaerei, proiektuaren epeak betetzen direla ziurtatzeko.

3.2 Informazioa ematea

  • Bezeroek Hodeitek zerbitzuak modu eraginkorrean emateko beharrezkoa den informazio zehatza eta beharrezkoa eman behar dute. Honek barne hartzen ditu, baina ez da horretara mugatzen, negozioaren helburuak, xede-publikoaren xehetasunak, diseinu-hobespenak, edukia, sarbide-kredentzialak eta edozein baldintza edo muga zehatz.
  • Bezeroaren erantzukizuna da emandako informazioa eguneratua, osoa eta zehatza dela ziurtatzea.

3.3 Baliabideetarako sarbidea

  • Bezeroek zerbitzuak emateko beharrezkoak diren sistema, plataforma edo baliabideetarako sarbidea eman behar diote Hodeitek. Webguneak ostatatzeko kontuak, domeinuak kudeatzeko tresnak, lehendik dauden marketin-materialak, datu-analisi-kontuak eta beste edozein aktibo digital garrantzitsua izan daitezke.
  • Sarbide segurua eta egokia bermatzea bezeroaren arduren alderdi kritikoa da.

3.4 Lege-betetzea eta lizentziak

  • Bezeroak proiekturako beharrezkoak diren lizentzia, baimen edo baimenak lortzeaz eta mantentzeaz arduratzen dira. Horrek barne hartzen ditu, baina ez dira mugatzen, irudien eta testuen copyright lizentziak, markak eta datuak babesteko baimenak.
  • Bezeroak proiektuan erabiltzeko emandako eduki guztiak legez betetzen direla ziurtatu behar du eta ez dituela hirugarrenen eskubideak urratzen.

3.5 Datuen Babesa eta Pribatutasuna

  • Datu pertsonalak zerbitzuen barnean tratatzen diren kasuetan, bezeroek aplikagarriak diren datuak babesteko legeak bete behar dituzte, Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorra (GDPR) barne, EBn jarduten badute.
  • Bezeroek beharrezko pribatutasun-oharrak eman beharko lituzkete eta behar diren baimen guztiak eskuratu beharko lituzkete interesatuengandik.

3.6 Segurtasun-erantzukizunak

  • Hodeitek-ek bere zerbitzuen barruan segurtasun-neurri sendoak ezartzen dituen arren, bezeroek beren sistema eta datuen segurtasuna mantentzeaz ere arduratzen dira. Horrek pasahitz sendoak ezartzea, software-eguneratzeak eta gomendatutako segurtasun-praktikak betetzea barne hartzen ditu.

3.7 Komunikazioa

  • Bezeroaren eta Hodeitek-en arteko komunikazio erregularra eta argia funtsezkoa da zerbitzuak arrakastaz emateko. Bezeroek harremanetarako pertsona nagusi bat izendatu beharko dute proiektuarekin lotutako komunikazioetarako.
  • Bezeroek Hodeitek-ek eskatutakoan iritzia puntuala ematea espero da, proiektuaren kronograman atzerapenak saihesteko.

3.8 Finantza-betebeharrak

  • Bezeroak dira zerbitzu-kontratuan hitzartutako finantza-betebehar guztiak betetzearen ardura. Honek emandako zerbitzuen ordainketa puntuala barne hartzen du, hitzartutako ordainketa-baldintzen eta ordutegiaren arabera.

4. Informazio pertsonala

4.1 Informazio pertsonala biltzea

  • Hodeitek-ek bere zerbitzuak eskaintzeko beharrezkoa den informazio pertsonala biltzen du, bezeroaren izena, harremanetarako datuak, fakturazio-informazioa eta beste datu garrantzitsuak izan ditzake.
  • Informazioa hainbat bitartekoren bidez bil daiteke, esate baterako, erregistro-prozesuan zehar, bezeroarekin zuzeneko komunikazioaren bidez edo Hodeitek-en zerbitzuekin eta webgunearekin bezeroekin elkarreragin bidez.

4.2 Informazio pertsonala erabiltzea

  • Hodeitek-ek informazio pertsonala erabiltzen du batez ere bere zerbitzu-betebeharrak betetzeko, transakzioak prozesatzeko, bezeroekin komunikatzeko eta zerbitzu-eskaintzak hobetzeko.
  • Informazio pertsonala barneko helburuetarako ere erabil daiteke, hala nola, datuen azterketa, erabilera-joerak identifikatzea, sustapen-kanpainen eraginkortasuna zehaztea eta Hodeiteken produktuak, zerbitzuak, marketina eta bezeroekiko harremanak ebaluatzeko eta hobetzeko.

4.3 Pribatutasun politika

  • Hodeitek-ek informazio pertsonalaren erabilera bere Pribatutasun Politikak arautzen du, eta datu pertsonalak nola biltzen, erabiltzen, zabaltzen eta babesten diren buruzko informazio zehatza eskaintzen du.
  • Pribatutasun Politika Hodeitek webgunean eskuragarri dago eta Baldintza eta Baldintza hauen parte da.

4.4 Komunikazio Elektronikoaren baimena

  • Baldintza hauek onartuz, bezeroek berariaz onartzen dute Hodeitek-en komunikazio elektronikoak jasotzea. Komunikazio horiek zerbitzuen eguneraketak, transakzio-mezuak, sustapen-eskaintzak eta Hodeitek-en zerbitzuekin lotutako beste informazio batzuk izan ditzakete.
  • Bezeroek sustapen-komunikazioak jasotzeari uko egiteko aukera dute, baina transakzio- eta zerbitzuekin lotutako komunikazioak ezinbestekotzat jotzen dira zerbitzuak eskaintzeko.

4.5 Datuen Babesa eta Segurtasuna

  • Hodeitek bezeroen informazio pertsonalaren segurtasuna babesteko konpromisoa hartu du. Segurtasun-teknologia eta neurri ugari erabiltzen ditu informazioa baimenik gabeko sarbideetatik, erabileratik edo zabaltzetik babesten laguntzeko.
  • Neurri horiek gorabehera, Internet bidez transmititzeko metodorik edo biltegiratze elektronikoko metodorik ez da %100 segurua. Hori dela eta, Hodeitek-ek informazio pertsonala babesteko komertzialki onargarriak diren bitartekoak erabiltzen ahalegintzen den arren, ezin da erabateko segurtasuna bermatu.

4.6 Datuak atxikitzea

  • Informazio pertsonala eskatutako zerbitzuak eskaintzeko, legezko betebeharrak betetzeko, gatazkak konpontzeko eta akordioak betearazteko beharrezkoa den denboran gordeko da.
  • Atxikipen-epeak zehazteko erabilitako irizpideen artean, Hodeitek-ekin izandako negozio-harremanaren iraupena, legezko eta arauzko baldintzak eta legezko erreklamazioen preskripzio-epeak daude.

4.7 Bezeroen eskubideak eta Informaziorako sarbidea

  • Bezeroek eskubide batzuk dituzte beren informazio pertsonalari dagokionez, hala nola Hodeitek-ek dituen datu pertsonalak atzitzeko, zuzentzeko edo ezabatzeko eskubidea.
  • Sartzeko, zuzentzeko edo ezabatzeko eskaerak Hodeitek zuzenean jarrita egin daitezke. Hodeitek-ek bere legezko betebeharren arabera erantzungo die eskaera horiei.

4.8 Pribatutasun-praktiken aldaketak

  • Hodeitek-ek bere pribatutasun-praktiketan aldaketa garrantzitsuren bat egiten badu, bezeroei webgunearen bidez edo beste bide batzuen bidez jakinaraziko zaie, zer informazio biltzen den, nola erabiltzen den eta zein egoeratan zabaltzen den, halakorik balego.

5. Salmentaren oinarria

5.1 Eskaera-prozesua

  • Bezeroek Hodeitek-en zerbitzuak eska ditzakete konpainiaren webgunearen bitartez. Prozesu honek nahi den zerbitzua hautatzea, beharrezko xehetasunak ematea eta eskaera bidaltzea dakar.
  • Webguneak eskaera-prozesuaren urrats bakoitzean gidatuko ditu bezeroak, zerbitzuen aukeraketa, pertsonalizazio aukerak eta beste edozein hobespen edo zehaztapen barne.

5.2 Kontratua eratzea

  • Bezeroaren eta Hodeitek-en arteko kontratua osatzen da Hodeitek-ek bezeroari eskaera berrespena bidaltzen dionean. Berrespen hau normalean Hodeitek-ek eskaera berrikusi eta eskatutako zerbitzuen bideragarritasuna eta erabilgarritasuna egiaztatu ondoren gertatzen da.
  • Eskaeraren berrespenean, eskatutako zerbitzuen xehetasunak, prezioak, aurreikusitako epeak eta beste baldintza eta baldintza garrantzitsuak sartuko dira.

5.3 Informazioaren zehaztasuna

  • Bezeroek eskaera prozesuan emandako informazio guztia zehatza eta osoa dela ziurtatzearen ardura dute. Horrek harremanetarako informazioa, zerbitzuaren zehaztapenak eta eskaera betetzeko beharrezkoak diren beste edozein xehetasun biltzen ditu.
  • Hodeitek ez da bezeroak emandako informazio zehatza edo osatugabearen ondoriozko akatsen edo atzerapenen erantzule.

5.4 Zerbitzuaren zehaztapenak

  • Eskatutako zerbitzuen ezaugarri espezifikoak eta irismena eskaera egiten den unean Hodeitek webgunean azaldutakoak izango dira edo bestela Hodeitek eta bezeroaren artean idatziz adostu bezala.
  • Hodeitek-ek eskubidea du zerbitzuaren zehaztapenetan doikuntza txikiak egiteko, beharrezkoa bada aplikagarria den edozein lege, arau edo segurtasun-baldintza betetzeko edo zerbitzuetan hobekuntzak egiteko.

5.5 Prezioa eta Ordainketa

  • Zerbitzuen prezioa Hodeitek webgunean edo eskaera prozesuan bezeroari jakinaraziko zaion moduan ezarriko da. Prezioak alda daitezke, baina aldaketa horiek ez dute eraginik izango Hodeitek-ek dagoeneko baieztatu dituen eskaerei.
  • Ordainketa-baldintzak, ordainketa-metodoak eta ordainketa-egutegiak barne, eskaera-prozesuan zehaztuko dira eta eskaeraren berrespenean sartuko dira.

5.6 Ezeztapenak eta Aldaketak

  • Bezeroek eskaerak bertan behera uzteko edo aldatzeko aukera izan dezakete epe jakin batean, Hodeitek-en baliogabetze eta aldaketa politikan zehazten den moduan.
  • Baliogabetze- edo aldaketa-eskaerak polizan ezarritako baldintzen arabera egin behar dira eta baldintza edo kuota batzuen mende egon daitezke.

5.7 Eskaerak onartzea eta baztertzea

  • Hodeitek-ek edozein arrazoirengatik eskaera onartzeko edo ukatzeko eskubidea du. Baztertzeko arrazoiak honako hauek izan daitezke: zerbitzuen erabilgarritasunik eza, zerbitzuaren deskribapenean edo prezioan akatsak edo eskaeran egindako akatsak izan daitezke.
  • Ezezkoa gertatuz gero, Hodeitek-ek berehala jakinaraziko dio bezeroari eta ez dio bezeroari eskaera kobratuko.

5.8 Aurrekontuak eta aurrekontuak

  • Hodeitek-ek bere zerbitzuetarako eskaintzen dituen aurrekontu edo aurrekontuek epe mugatu baterako balio dute aurrekontuan edo aurrekontuan zehaztutakoaren arabera. Hodeitek-ek edozein unetan aurrekontua edo aurrekontua erretiratzeko edo aldatzeko eskubidea du eskaera baieztatu aurretik.

6. Tasak eta Ordainketa

6.1 Kuoten Egitura

  • Hodeitek-ek eskaintzen dituen zerbitzuen eta lotutako ondasunen tasak argi eta garbi zehaztuta daude konpainiaren webgunean.
  • Kuotak hainbat faktoreren arabera zehazten dira, besteak beste, zerbitzu mota, proiektuaren konplexutasuna, konpromisoaren iraupena eta bezeroaren eskakizun zehatzak.
  • Hodeitek-ek bere kuoten egitura berrikusteko eskubidea du, baina aldaketek ez dute eraginik izango dagoeneko onartu eta baieztatu diren eskaerei.

6.2 Prezio-aldaketak

  • Hodeitek-en zerbitzuen eta ondasunen prezioak aldez aurretik jakinarazi gabe alda daitezke. Hala ere, aldaketek ez dute eraginik izango dagoeneko baieztatu diren eskaerei.
  • Hodeitek webguneko prezioen informazio guztia zehatza izan dadin ahaleginduko da, baina akatsak gerta daitezke. Eskatutako zerbitzuen prezioan akatsen bat antzematen bada, Hodeitek bezeroari ahalik eta azkarren jakinaraziko dio eta eskaera prezio egokian berresteko edo eskaera bertan behera uzteko aukera eskainiko dio.

6.3 Fakturazio eta Ordainketa Baldintzak

  • Eskaera berresten denean, Hodeitek-ek faktura bat igorriko dio bezeroari, eskatutako zerbitzu edo salgaien tarifak zehaztuz.
  • Ordainketa-baldintzak, mugaegunak eta onartutako ordainketa-metodoak barne (adibidez, kreditu-txartela, banku-transferentzia edo lineako ordainketa-plataformak), fakturan zehaztuko dira.
  • Bezeroek ordainketa egin behar dute fakturan ezarritako baldintzen arabera. Berandutze ordainketak interes edo berandutze-komisioen menpe egon daitezke Hodeitek-en berandutza-politikan zehazten den bezala.

6.4 Aurrez Ordainketak eta Gordailuak

  • Zerbitzu edo proiektu jakin batzuetarako, Hodeitek-ek aldez aurretik ordainketa edo gordailua eska dezake eskaera berresteko unean. Ordainketa edo gordailu horien eskakizuna eta zenbatekoa bezeroari jakinaraziko zaizkio eskaerak egiteko prozesuan.
  • Aurretik ordainketak edo gordailuak, oro har, ez dira itzulgarriak, Hodeitek-en itzulketa-politikan zehaztutako egoera zehatzetan izan ezik.

6.5 Karga gehigarriak

  • Fakturan zehaztuko dira gastu gehigarriak, hala nola zergak, salgaien bidalketa-gastuak edo bezeroak eskatutako zerbitzu gehigarriengatiko tasak.
  • Bezeroak dira emandako zerbitzu edo ondasunekin lotutako gastu gehigarrien erantzule.

6.6 Fakturazio-desberdintasunak

  • Fakturazioari buruzko desadostasun edo gatazkaren bat izanez gero, bezeroek Hodeitek-ekin harremanetan jarri beharko dute faktura jaso eta gero zehaztutako epe batean.
  • Hodeitek-ek eztabaidatutako karguak ikertuko ditu eta auzia ebatziko du gatazkak konpontzeko politikaren arabera.

6.7 Itzulketak eta Kredituak

  • Hodeitek-en itzulketei eta kredituei buruzko politika aplikatuko da webgunean edo zerbitzu-kontratuan zehazten den moduan. Itzulketak edo kredituak, hala badagokio, politika honen baldintzen arabera prozesatuko dira.

7. Zerbitzuak ematea

7.1 Zerbitzua emateko epea

  • Hodeitek-ek zerbitzu digitalak zentzuzko epe batean emateko konpromisoa hartzen du, normalean zerbitzu-akordioan edo eskaeraren berrespenean azaltzen dena.
  • Entrega-epe zehatza alda daiteke, hala nola, zerbitzuaren izaera eta konplexutasuna, bezeroaren eskakizun espezifikoak eta baliabideen erabilgarritasunaren arabera.

7.2 Zerbitzua emateko prozesua

  • Zerbitzua emateko prozesuak, oro har, ikuspegi egituratu bat jarraituko du, hasierako kontsulta eta eskakizunen bilketatik hasita, plangintza, exekuzio, proba eta azken inplementazio edo entrega arte.
  • Hodeitek-ek bezeroari jakinaraziko dio zerbitzua emateko aurrerapenei eta mugarri edo fase esanguratsuei buruz.

7.3 Entregatzeko epean aldaketak

  • Bidalketa epean aurreikusitako atzerapen edo aldaketarik balego, Hodeitek-ek berehala jakinaraziko dio bezeroari eta eguneratutako epe bat emango dio.
  • Atzerapenak gerta daitezke ezusteko egoerak, erronka teknikoak, proiektuaren esparruan izandako aldaketak edo bezeroen aldaketak eskatzeagatik.

7.4 Bezeroen lankidetza

  • Zerbitzuak puntualki ematea bezeroaren lankidetzaren araberakoa da, beharrezkoa den informazioa, onespenak, iritziak eta baliabideetarako sarbidea ematea barne.
  • Bezeroen lankidetza faltaren ondoriozko atzerapenek proiektuaren kronograma orokorrean eragina izan dezakete eta Hodeitek-en ardura ez izatea.

7.5 Kalitatearen bermea

  • Azken entrega baino lehen, Hodeitek-ek kalitatea bermatzeko egiaztapenak eta probak egingo ditu zerbitzuek adostutako estandarrak eta baldintzak betetzen dituztela ziurtatzeko.
  • Bezeroak normalean azken emaitza berrikusteko eta onartzeko aukera izango du proiektua amaitu aurretik.

7.6 Osatzea eta onartzea

  • Zerbitzuaren entrega amaitutzat joko da azken zerbitzuaren irteera bezeroari entregatzen zaionean eta zerbitzu-akordioan zehaztutako irizpideak betetzen dituenean.
  • Emandako zerbitzua onartzea bezeroak zerbitzuak baldintzak betetzen dituela berresten duenean edo onarpen-epe jakin baten ondoren gertatuko da.

7.7 Entrega osteko laguntza

  • Hodeitek-ek bere zerbitzuen entrega osteko laguntza eman dezake, zerbitzu-hitzarmenean zehazten den moduan. Laguntza honek arazoak konpontzea, mantentzea eta eguneratze txikiak izan ditzake.
  • Entrega osteko laguntzaren baldintzak eta iraupena zerbitzu-hitzarmenean edo laguntza-hitzarmen bereizi gisa zehaztuko dira.

7.8 Zerbitzu-esparruaren aldaketak

  • Bezeroak proiektua hasi ondoren zerbitzuaren esparruan aldaketak eskatzen baditu, Hodeitek-ek aldaketa horien bideragarritasuna eta prezioetan, denboran eta entregan duten eragina ebaluatuko du.
  • Hitzartutako edozein aldaketa zerbitzu-hitzarmen aldatu batean edo aldaketa-agindu batean dokumentatuko da.

8. Arriskua eta Titulua

8.1 Arriskuaren transferentzia

  • Hodeitek-ek eskaintzen dituen ondasun edo zerbitzu digitalak galtzeko edo kaltetzeko arriskua Hodeitek-etik bezeroari transferitzen zaio zerbitzuak entregatu edo amaitzean.
  • Bidalketa ondasun edo zerbitzu digitalak bezeroaren eskura jartzen direnean gertatu dela ulertuko da, hala nola, entrega elektronikoaren bidez, instalazioa amaitzean edo ematen ari diren zerbitzuetarako sarbidea.

8.2 Bezeroaren Erantzukizunak Entrega osteko

  • Arriskua transferitzean, bezeroak bere gain hartzen du ondasun edo zerbitzu digitalak babesteko eta zuzen erabiltzeko erantzukizun osoa.
  • Hodeitek ez du erantzukizunik izango ondasun edo zerbitzu digitalak galdu, kaltetu edo hondatzeagatik, bezeroak gaizki erabiltzeagatik, erabilera desegokiagatik edo Hodeitek-ek emandako argibideak edo jarraibideak ez betetzeagatik.

8.3 Entregatzearen berrespena

  • Hodeitek-ek bezeroari ondasun edo zerbitzu digitalak jaso dituela berresteko eska diezaioke. Baieztapen hau arriskuaren transferentziaren aitorpena da eta baliteke erregistroak gordetzeko behar izatea.
  • Jasotzea ez baieztatzeak, kontrakorik jakinarazi ezean, ez du arriskuaren transferentzia atzeratuko edo eragotziko.

8.4 Ondasun digitalen titulua

  • Edozein ondasun digitalaren (adibidez, softwarea, lizentziak edo produktu digitalak) titulua Hodeitek-en geratzen da ondasunen ordainketa osoa jaso arte.
  • Ordainketa osoa egin ondoren, ondasun digitalen titulua bezeroari pasatuko zaio, ondasunekin lotutako edozein baldintza edo murrizketen arabera, hala nola lizentzia-hitzarmenak edo erabilera-eskubideak.

8.5 Ondasun digitalen babesa

  • Bezeroei gomendatzen zaie neurri egokiak har ditzatela entregatutako ondasun digitalak galeretatik, kalteetatik edo baimenik gabeko sarbideetatik babesteko.
  • Horrek zibersegurtasun neurri egokiak mantentzea, eduki digitalaren babeskopia egitea eta lizentzia-akordioak edo erabilera-baldintzak betetzea dakar.

8.6 Arazoak jakinaraztea

  • Bezeroek entregarekin lotutako edozein arazoren berri eman beharko liokete Hodeiteki-ri, hala nola, ez jasotzea, kalteak edo akatsak, aurreikusitako entrega-dataren ondoren zehaztutako epe batean.
  • Hodeitek-ek baliozko arazoak konpondu eta konponduko ditu zerbitzu-akordioaren eta bere itzulketei, itzulketei edo ordezkapenei buruzko politiken arabera.

8.7 Jabetza Intelektualaren Eskubideak

  • Ondasun digitalak eskualdatzeak ez du barne hartzen ondasunekin lotutako jabetza intelektualeko eskubiderik lagatzea, zerbitzu-hitzarmenean berariaz adierazten ez bada.
  • Bezeroei ondasun digitaletan txertatutako edo harekin lotutako jabetza intelektuala erabiltzeko lizentzia ematen zaie, aplikagarria den lizentzia-hitzarmenaren baldintzen arabera.

9. Erretiratzea, itzulketak eta baliogabetzea

9.1 Atzera egiteko eskubidea

  • EBko kontsumitzaileak babesteko legediaren arabera, bezeroek eskubidea dute kontratu bat kentzeko 14 eguneko epean, inolako arrazoirik eman gabe. Eskubide hori EBn bizi diren Hodeiteken bezeroei zabaltzen zaie, Espainia barne.
  • Atzera egiteko epea 14 egun iraungo da zerbitzuak emateko kontratua sinatzen den egunetik aurrera, edo salgaiak jasotzen diren egunetik aurrera, salmenta-kontratuen kasuan.

9.2 Atzera egiteko eskubidea erabiltzea

  • Atzera egiteko eskubidea erabiltzeko, bezeroek Hodeitek-i kontratua kentzeko erabakiaren berri eman beharko diote zalantzarik gabeko adierazpen baten bidez (adibidez, postaz, faxez edo posta elektronikoz bidalitako gutun baten bidez).
  • Hodeitek-ek erretiratzeko inprimaki eredu bat eman dezake, baina erabiltzea ez da derrigorrezkoa.

9.3 Atzeratzearen ondorioak

  • Baliozko erretiratzean, Hodeitek-ek bezeroarengandik jasotako ordainketa guztiak itzuliko ditu, bidalketa-kostuak barne (hala badagokio), beharbada atzerapenik gabe eta 14 eguneko epean, Hodeitek-ek bezeroak erretiratzeko erabakiaren berri ematen duen egunetik aurrera.
  • Itzulketak hasierako transakziorako bezeroak erabilitako ordainketa-bide berberak erabiliz egingo dira, berariaz kontrakoa adostu ezean.

9.4 Ondasunen itzulera

  • Ondasunak ematen diren kasuetan, bezeroak salgaiak atzera bidali edo itzuli beharko ditu Hodeitek-era behar besteko atzerapenik gabe eta, edonola ere, beranduenez 14 eguneko epean, atzera egin duela jakinarazten dion egunetik aurrera.
  • Bezeroak bere gain hartuko du salgaiak itzultzearen kostu zuzena, bestela adostu ezean edo Hodeitek-ek kostua bere gain hartzea eskaini badu.

9.5 Zerbitzuak bertan behera uztea

  • Bezeroek Hodeitek-ekin egindako zerbitzu-akordioak bertan behera utz ditzakete zerbitzu-hitzarmenean zehaztutako baldintza zehatzen arabera.
  • Ezeztapen-politikek aplikagarriak diren kuotak, jakinarazpen-epeak eta zerbitzua bertan behera uztearekin lotutako beste baldintza batzuk zehaztuko dituzte.

9.6 Neurrira eta neurrira egindako zerbitzuak

  • Erretiratze-eskubidea ezin izango da aplikatu bezeroaren zehaztapenen arabera egindako edo argi pertsonalizatutako ondasunen hornikuntzarako, edo euskarri ukigarri batean hornitzen ez diren eduki digitalak hornitzeko kontratuetan, baldin eta betekizuna bezeroaren aldez aurretiko berariazko baimenarekin hasi bada eta. horrela atzera egiteko eskubidea galtzen dutela aitortzea.

9.7 Atzera egiteko eskubidearen salbuespenak

  • Zenbait zerbitzu erretiratzeko eskubidetik salbuetsita egon daitezke, besteak beste, premiazko konponketa- edo mantentze-zerbitzuak, non bezeroak Hodeitek-i bisita berariaz eskatu dion horretarako.

9.8 Bertan behera utzitako zerbitzuen itzulketa-politika

  • Zerbitzuak hasi ondoren baina amaitu baino lehen bertan behera uzten badira, Hodeitek-ek baliogabetze unera arte emandako zerbitzuengatik kopuru proportzionala kobra dezake.
  • Zerbitzuen hitzarmenean zehaztuko dira kargu horien baldintza zehatzak.

10. Bertan behera uzteko eskubidea

10.1 Baliogabetzeko epea

  • EBko kontsumitzaileen eskubideekin bat etorriz, bezeroek 14 eguneko epea dute Hodeitek-ekin duten zerbitzu-kontratua bertan behera uzteko, arrazoi zehatzik eman gabe. Baliogabetze-epe hori kontratua sinatzen den egunetik aurrera aplikatuko da.

10.2 Ezeztatzeko eskubidea gauzatzea

  • Bertan behera uzteko eskubidea gauzatzeko, bezeroek Hodeitek erabakiaren berri eman beharko diote adierazpen argi baten bidez. Hau posta elektronikoa, posta posta edo beste edozein komunikazio kanal esplizitu bidez izan daiteke.
  • Hodeitek-ek baliogabetzeko inprimaki estandar bat eman dezake prozesu hori errazteko, baina erabiltzea ez da derrigorrezkoa.

10.3 Baliogabetzeko baldintzak

  • Baliogabetzeko eskubidea baldintza jakin batzuen menpe dago, batez ere zerbitzuen izaerarekin eta baliogabetzeko unearekin lotuta:
    • 14 eguneko baliogabetze-epearen barruan guztiz egindako zerbitzuetarako, bertan behera uzteko eskubideari uko egin ahal izango zaio, baldin eta bezeroak ezeztatze-aldian zerbitzua ematen hastea adostu eta kontratua guztiz betetzean baliogabetzeko eskubidea galdu duela aitortu badu.
    • Euskarri ukigarri batean hornitzen ez diren eduki digitaletarako (adibidez, software deskargak, lineako ikastaroak), bertan behera uzteko eskubideari uko egiten zaio bezeroak bertan behera uzteko epean emanaldia hastea baimentzen badu eta bertan behera uzteko eskubidea galdu duela aitortu badu.

10.4 Baliogabetzearen ondorioak

  • Baliozko baliogabetze baten ondoren, Hodeitek-ek bezeroarengandik jasotako ordainketa guztiak itzuliko ditu, hala badagokio, entrega-gastuak barne.
  • Itzulketa bidegabeko atzerapenik gabe izapidetuko da eta, nolanahi ere, Hodeitek bezeroak bertan behera uzteko erabakiaren berri ematen duen egunetik zenbatzen hasita 14 eguneko epean.

10.5 Itzulketa-metodoa

  • Itzulketa, oro har, bezeroak hasierako transakziorako erabili zuen ordainketa-metodo bera erabiliz egingo da, bezeroak berariaz kontrakoa onartzen ez badu.
  • Itzulketaren ondorioz ez zaio inolako kuotarik kobratuko bezeroari.

10.6 Zerbitzuen Amaiera Partziala

  • Zerbitzua gauzatzen hasi bada bezeroaren aldez aurretik berariazko baimenarekin eta kontratua guztiz betetakoan deuseztatzeko eskubidea galduko duela aitortzen bada, Hodeitek-ek eskubidea izango du emandako zerbitzuengatik kopuru proportzionala kobratzeko eskubidea deuseztatzen den unera arte.

10.7 Etengabeko Zerbitzuak bertan behera uztea

  • Abian dauden zerbitzuetarako (adibidez, harpidetzak), baliogabetzeak indarrean dagoen fakturazio-epearen amaieran izango du eragina, baldin eta baliogabetzearen jakinarazpena behar den epean ematen bada.

11. Adostasuna

11.1 Kalitatearen eta betetzearen bermea

  • Hodeitek-ek bezeroarekin kontratuan adostutako zehaztapenekin, kalitate estandarrekin eta deskribapenekin bat datozen zerbitzuak eta ondasun digitalak emateko konpromisoa hartzen du.
  • Ahalegin guztiak egiten dira zerbitzuek eta produktuek akordioaren unean ezarritako itxaropenak betetzen edo gainditzen dituztela ziurtatzeko.

11.2 Zerbitzuaren zehaztapenak

  • Hodeitek-ek eskaintzen dituen zerbitzuak Hodeitek webgunean agertzen diren deskribapen eta zehaztapenen araberakoak izango dira edo kontratuan berariaz hitzartutakoaren arabera.
  • Hodeitek-ek bermatzen du zerbitzuak nahi diren helburuetarako egokiak direla, bezeroak espresuki edo inplizituki ezagutarazi bezala kontratazioaren unean.

11.3 Aplika daitezkeen Arauak betetzea

  • Hodeitek-ek industriako estandar, araudi eta jardunbide egokiei atxikitzen die bere zerbitzuak eta ondasunak emateko.
  • Betetzeak datuen babesari buruzko araudia, jabetza intelektualaren eskubideak eta kontsumitzaileak babesteko legeak barne hartzen ditu, EBko eta Espainian.

11.4 Ez-adostasunen jakinarazpena

  • Bezeroei gomendatzen zaie berehala jakinaraztea Hodeitek-i ez-adostasun-arazoak, hala nola zerbitzuaren kalitatean dauden desadostasunak, akatsak edo akatsak.
  • Hodeitek-ek beharrezko neurri zuzentzaileak hartuko ditu ez-adostasun arazoei aurre egiteko, kontratuaren baldintzen eta aplikagarria den legediaren arabera.

11.5 Ez-adostasunerako konponbideak

  • Zerbitzuak edo ondasunak kontratuarekin bat ez datozen kasuetan, bezeroek konponketa, ordezkapena, prezioa murriztea edo kontratua etetea izan dezaketen erremedioak jasotzeko eskubidea dute, ez-adostasunaren izaeraren eta larritasunaren arabera.
  • Hodeitek-ek edozein ez-adostasun modu egokian eta eraginkorrean zuzentzen ahaleginduko da, bezeroarentzat eragozpen minimoekin.

11.6 Erantzukizunaren muga

  • Hodeitek-ek ez-adostasunengatik duen erantzukizuna kontratuan berariaz ezarritako baldintzetara mugatuko da eta aplikagarriak diren legeen arabera.
  • Erantzukizuna mugatu edo baztertu egin daiteke zenbait egoeratan, hala nola bezeroak emandako zerbitzua edo produktua gaizki erabili edo aldatzen duen kasuetan.

11.7 Etengabeko hobekuntza

  • Hodeitek bere zerbitzu eta ondasunen etengabeko hobekuntzaren aldeko apustua egin du. Bezeroen iritzia eta esperientziak balio handiko sarrerak dira zerbitzuaren kalitatea eta bezeroen gogobetetasuna hobetzeko.

12. Iraupena, amaiera eta etetea

12.1 Kontratuaren Iraupena

  • Hodeitek-ekin duen kontratuaren iraupena zerbitzu-hitzarmenean zehazten da normalean. Epe jakin baterako ezarri daiteke edo zerbitzuak betetzean oinarritu.
  • Etengabeko zerbitzu edo harpidetzei dagokienez, kontratuaren iraupena mugagabea izan daiteke, hitzarmenean zehazten diren aldizkako berritze-baldintzak betez.

12.2 Bezeroak baja

  • Bezeroek kontratua eten dezakete baldintza jakin batzuetan, hala nola, Hodeitek-ek kontratua ez betetzea edo haustea. Bezeroak baja emateko baldintza zehatzak eta behar den jakinarazpen-epea zerbitzu-hitzarmenean zehaztuko dira.
  • Baja gertatuz gero, bezeroek betebehar batzuk bete behar izan ditzakete, hala nola, bajaren unera arte emandako zerbitzuen ordainketa.

12.3 Hodeitek-en baja

  • Hodeitek-ek eskubidea du kontratua eteteko egoera zehatzetan, besteak beste, bezeroak kontratua haustea, ordaintzea edo legeak urratzea barne.
  • Hodeitek-ek bezeroari jakinaraziko dio baja hori gertatuz gero, legezko eskakizunak betetzeko edo Hodeitek-en interesak babesteko berehalako baja bermatzen duten inguruabarrak izan ezik.

12.4 Amaitzearen ondorioak

  • Kontratua amaitzean, bi aldeen eskubide eta betebehar guztiak eten egiten dira, beren izaeragatik iraungitzetik iraun behar duten eskubide eta betebeharrak izan ezik (adibidez, ordainketa betebeharrak, jabetza intelektualaren eskubideak, konfidentzialtasuna).
  • Hodeitek-ek amaiera-egunera arte egindako edozein lan edo emaitza emango dio bezeroari, zerbitzu-kontratuaren baldintzen arabera.

12.5 Zerbitzuak etetea

  • Hodeitek zerbitzuak eten ditzake bezeroak kontratuaren baldintzak betetzen ez baditu, hala nola ordainketa puntualak ez egitea edo politikaren baldintzak urratzea.
  • Etendurak iraungo du etenaldia eragiten duen arazoa konpondu arte. Hodeitek bezeroari etenaldia eta zerbitzuak berrezartzeko baldintzak jakinaraziko dizkio.

12.6 Etenaldian dauden eskubideak

  • Etenaldian, bezeroak zerbitzu jakin batzuetara sartzea mugatu dezake. Hodeitek ez du erantzukizunik izango baldintza hauen araberako etenaldiaren ondorioz bezeroak eragindako kalte edo galeren erantzule.
  • Etendurarako arrazoiak arrazoizko epe batean konpontzen ez badira, Hodeitek-ek kontratua suntsitzeari ekin ahal izango dio.

12.7 Zerbitzuen aldaketak

  • Hodeitek-ek eskubidea du zerbitzuak aldatzeko edo eteteko, aldi baterako edo behin betiko, bezeroari behar bezala jakinaraziz. Etenaldi iraunkorra izanez gero, Hodeitek-ek irtenbide alternatibo bat emango du edo aldez aurretik ordaindutako zerbitzuen proportzioan itzuliko da.

13. Pribatutasuna eta Datuen Babesa

13.1 Datuak babesteko konpromisoa

  • Hodeitek-ek datu pertsonalen pribatutasuna eta segurtasuna babesteko konpromisoa hartu du GDPR eta aplikatzen diren datuen babeserako beste lege batzuk betetzen dituen jurisdikzioetan, Espainia barne.

13.2 Datu pertsonalak biltzea eta erabiltzea

  • Datu pertsonalak Hodeitek-ek eskaintzen dituen zerbitzuekin lotutako helburu zehatz, esplizitu eta legitimoetarako biltzen dira. Horrek bezeroaren harremanetarako informazioa, ordainketa-xehetasunak eta zerbitzua emateko beharrezkoak diren beste datu garrantzitsu batzuk izan ditzake.
  • Datuak segurtasun egokia bermatzen duen moduan tratatzen dira, baimenik gabeko edo legez kanpoko tratamenduaren, ustekabeko galeraren, suntsitzearen edo kaltearen aurkako babesa barne.

13.3 Tramitaziorako legezko oinarria

  • Hodeitek-ek datu pertsonalak prozesatzen ditu legezko arrazoietan oinarrituta, besteak beste, kontratu bat betetzeko prozesatzeko beharra, legezko betebeharrak betetzea, Hodeitek-ek bilatzen dituen interes legitimoak edo interesdunaren baimenean oinarrituta.

13.4 Datu-hartzaileen eskubideak

  • Pertsona fisikoek beren datu pertsonalei buruzko eskubideak dituzte, besteak beste, sartzeko, zuzentzeko, ezabatzeko, tratamendua mugatzeko, tratamenduari aurka egiteko eskubidea eta datuen eramangarritasunerako eskubidea.
  • Hodeitek-ek gizabanakoek eskubide horiek egikaritzeko mekanismoak eskaintzen ditu eta eskaera horiei erantzuten die GDPR eskakizunen arabera.

13.5 Datuen segurtasun-neurriak

  • Hodeitek-ek neurri tekniko eta antolakuntza egokiak ezartzen ditu arriskuari dagokion segurtasun-maila bermatzeko, datu pertsonalak baimenik gabe sartzea, aldatzea, zabaltzea edo suntsitzea ekiditeko neurriak barne.

13.6 Datuak partekatzea eta transferitzea

  • Datu pertsonalak zerbitzuak eskaintzen laguntzen duten hirugarrenen zerbitzu-hornitzaileekin parteka daitezke. Hirugarren horiek kontratu bidez behartuta daude datuen konfidentzialtasuna eta segurtasuna babesteko eta Hodeitek-ek agindutakoaren arabera soilik tratatzeko.
  • Europako Esparru Ekonomikotik (EEE) kanpo datu pertsonalen edozein transferentzia GDPR-a betez egiten da, datuen babes-maila egokiak bermatuz.

13.7 Datuen atxikipena

  • Datu pertsonalak bildu ziren helburuak betetzeko behar den denboran bakarrik gordetzen dira, lege-, kontabilitate- edo txosten-baldintza guztiak betetzeko barne.
  • Atxikipen-epearen ondoren, datu pertsonalak modu seguruan ezabatzen edo anonimatu egiten dira.

13.8 Arau-hausteen jakinarazpena

  • Datu pertsonalen urraketarik gertatuz gero, Hodeitek-ek kontrol-agintari eskudunari eta, hala badagokio, kaltetutako datuei jakinaraziko die, GDPR-ren eskakizunen arabera.

13.9 Pribatutasun politika

  • Hodeitek-ek datu pertsonalen tratamenduari buruzko informazio zehatza bere Pribatutasun Politikan ematen da, Hodeitek webgunean eskuragarri dagoena. Pribatutasun Politika Baldintza eta Baldintza hauen zati bat da.

14. Arau-legea eta jurisdikzioa

14.1 Aplikatu beharreko legea

  • Hodeitek eta bere bezeroen arteko kontratua, kontratutik eratorritako edo harekin zerikusia duten gai guztiak barne, Espainiako legeen arabera arautzen eta interpretatzen da. Hau aplikatzen da bezeroaren kokapena edo kontratua egin den lekua edozein dela ere.

14.2 Jurisdikzioa

  • Kontratuaren ondorioz edo horrekin lotuta sortzen diren gatazkak, erreklamazioak edo eztabaidak, horien indarraldiari, interpretazioari, betearazpenari, hausturari, amaierari edo betearazpenari buruzkoak barne, Espainiako auzitegien eskumen esklusiboaren menpe egongo dira.
  • Klausula honek esan nahi du bai Hodeitek bai bezeroa ados daudela Espainiako auzitegien agintaritzaren menpe egotea, halako gatazkak konpontzeko.

14.3 Nazioarteko gogoetak

  • Espainiatik kanpo bizi diren edo jarduten duten bezeroentzat, kontratuak Espainiako legeriaren menpe jarraitzen du. Hala ere, Hodeitek-ek errespetatzen jarraitzen du nazioarteko bezeroei beren tokiko jurisdikzioko derrigorrezko xedapenen arabera aplika dakizkiekeen tokiko legeak eta kontsumitzaileen eskubideak.

14.4 Gatazkak ebaztea

  • Prozedura legal formalak hasi aurretik, Hodeitek-ek bezeroak gomendatzen ditu gatazkak adiskidetasunez konpontzera. Honek negoziazioa edo bitartekaritza izan dezake lehen urrats gisa edozein arazo fede onez konpontzeko.
  • Bezeroei Hodeitek zuzenean harremanetan jartzeko gomendatzen zaie sor daitezkeen kezkak edo gatazkak eztabaidatzeko, elkarren arteko konponbide egokia lortzeko helburuarekin.

14.5 Tokiko Legeak betetzea

  • Kontratua Espainiako legediak arautzen duen bitartean, Hodeitek-ek jarduten duen jurisdikzioen legezko eskakizunak betetzeko konpromisoa hartzen du, batez ere kontsumitzaileen babesari, datuen pribatutasunari eta merkataritza elektronikoari dagokionez.

14.6 Bazterketa espezifikoak

  • Baldintza eta Baldintza hauen zatiren bat jurisdikzio jakin bateko legearen arabera baliogabea edo betearaztezina dela ikusten bada, zati hori Baldintza hauetatik bereizita ulertuko da jurisdikzio horretarako soilik eta ez du eragingo gainerako xedapenen baliozkotasunari eta betearazteari. .

EBko Zuzentarauak betetzea

  • Hodeitek-ek eduki eta zerbitzu digitalei buruzko EBko Zuzentarauak betetzen direla bermatzen du, kontsumitzaileen eta merkatarien eskubideak babestuz.